FANDOM

Michal bigfoto.jpg

Velká fotografie Michala, zdroj - [1]

Michalovi je 25 let, je z Bohnic. V mládí chodil do lidové školy umění, obor akordeon, v roce 1993 ji dokončil. Potom ji dokončil a úspěšně složil zkoušky na Pražskou Hudební Konzervatoř. Tam studoval jak hru na akordeon, tak popový zpěv. Ve čtvrtém ročníku školy byl přijat do pop-rockové kapely Slang. S touto kapelou hráli i jako doprovodná kapela Michala Davida. V šestém ročníku zpíval v muzikále Pomáda roli Rogera. Loni vydal vlastní CD. Mimo to také pracuje jako zvukař. V minulém ročníku ČHS vypadl už v prvním kole. Také se účastnil soutěže "Co oskar, to muzikant" a zde se stal absolutním vítězem.

Zdravotní problémyEditovat

NadváhaEditovat

Minulý rok vážil Michal okolo 97 kg. ""Když se moje váha začala blížit ke stovce, podíval jsem se na sebe do zrcadla a rozhodl jsem se pro radilání krok. Musíte mít pevnou vůli a chtít. A já jsem si řekl, že chci. Loni v červnu jsem začal jíst takzvanou tukožroutskou polévku a taky trochu sportovat. Samozřejmě jsem vysadil alkohol a jen občas si dal vinný střik. Jedl jsem jednou denně maso se zeleninou a tukožroutskou polévku. Úplně jsem vysadil sladké a cukry a používal jsem jen umělé sladidlo," říká Michal o tom, jak zhubl 22 kg, dnes má asi 75 kg.

NádorEditovat

V 16 letech Michalovi doktoři diagnostikovali nádor a šanci na přežití měl asi 50%. 5 měsíců potom ležel na urologii v nemocnici na Bulovce. "Bylo to strašné, nerad na to vzpomínám. Bylo mi šestnáct, celý život před sebou, chtěl jsem zpívat a něco dokázat. A tak jsem si řekl, musím věřit. Věřil jsem, bojoval a dokázal to!"

InternetEditovat

Stránky a fanklub Michala Hudčeka.

"oficiální" stránka MH (nepovedená, neaktualizovaná)

menší fanklub

Fanklub

Jak zhubnul Michal Hudček?

Hudček: Z postupu jsem byl vykulený

Michal Hudček - smolař nebo šťastlivec?

Michal Hudček na starChatu na nova.cz

TOP 12
Alifin4pm.jpg

Ali Amiri

Gabafin5un.jpg
Gabriela Al Dhabba
Michalfin3rb.jpg

Michal Hudček

Misafin0rv.jpg

Michaela Nosková

Monikafin9se.jpg

Monika Šramlová

Vlastafin8bz.jpg

Vlastimil Horváth

Petrfin2ys.jpg

Petr Bende

Klarafin5we.jpg

Klára Zaňková

Filip-fejsik.jpg

Filip Jankovič

Janika-facik.jpg

Janika Kolářová

Otaznick.png

TOP 50

Otaznick.png

TOP 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki