Fandom

Cesko hleda SuperStar

Ali Amiri

27stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse3 Share
2alizpiva.jpg

Zpívající Ali, zdroj:tv n@va [1]

Ali Amiri má 25 let a narodil se v Teheránu (Írán), rodiče má v Kuvajtu. V Česku je teprve šest let, proto mluví tak, jak mluví. Jeho čeština je ale roztomilá. Ali bydlí v Plzni a studuje medicínu, ale jeho snem je zpívat a vyhrát světovou SuperStar. Ale s medicinou seknout nechce, jen bude muset obě profese skloubit.

V semifinálovém kole dostal od diváků 48,3 procent hlasů, druhá Monika Šramlová se musela spokojit se 14 procenty.

Co dělá Ali ve volném čase? Rád sportuje, dívá se na televizi, rád si čte nebo zajde s kamarády na víno. Z českých zpěváků má nejraději Lucku Bílou, Leonu Machálkovou nebo Petra Muka. Pokud by chtěl vydat CD, jeho obsah bude směsicí anglických českých, perských a arabských písniček.

Co ho fascinuje na české republice?

"Lidé jsou tu upřímní a šikovní. Fascinuje mě množství koncertů, oper i divadelních představení. Každé malé město v Čechách má divadlo. Je vidět, že tu lidé o umění vždycky přemýšleli a dokázali mu nachystat dobré podmínky pro to, aby přežilo. To se mi moc líbí.

Lidé v Čechách jsou rovněž velice přátelští. Je to jiné přátelství než v arabských zemích. Tam jsou všichni od prvního setkání strašní kamarádi a občas to špatně skončí. V Česku se lidé nejprve poznávají a jejich přátelství je pak mnohem silnější."

InternetEditovat

fanouškovská stránka

Ali Amiri - Zpívám, jako by to bylo naposledy

Ali: No comment ode mne neuslyšíte

Ali Amiri (chat na superstar.nova.cz)

TOP 12
Alifin4pm.jpg

Ali Amiri

Gabafin5un.jpg
Gabriela Al Dhabba
Michalfin3rb.jpg

Michal Hudček

Misafin0rv.jpg

Michaela Nosková

Monikafin9se.jpg

Monika Šramlová

Vlastafin8bz.jpg

Vlastimil Horváth

Petrfin2ys.jpg

Petr Bende

Klarafin5we.jpg

Klára Zaňková

Filip-fejsik.jpg

Filip Jankovič

Janika-facik.jpg

Janika Kolářová

Otaznick.png

TOP 50

Otaznick.png

TOP 50

V síti Wikia

Náhodná Wiki